Wyniki Rozdania Jubileuszowego

Hej Dziewczyny!

Świętowanie urodzin mojego bloga, na dobre się skończyło. Przeczytałam z tej okazji tyle miłych słów, że z takim pakietem spokojnie mogę ruszać w kolejny rok blogowania. Jednak pozostaje jeszcze sprawić miłą niespodziankę komuś z was i obdarować nagrodami z Rozdania Jubileuszowego. Zapraszam na wyniki :)


Chciałam zapewnić, że mimo atmosfery świętowania urodzin bloga, losowanie odbyło się w trzeźwości i pełnej świadomości. A nad jego przebiegiem tym razem czuwali Sędziowie z Mundialu. ^^


A teraz bądźmy poważni.... Czas ogłosić kogo wyłoniło losowanie!
 


Narja serdecznie gratuluję i czekam na maila z danymi do wysyłki nagrody :)
A wszystkich nowych czytelników, którzy zamierzają zostać i po rozdaniu witam serdecznie w swoich progach, mam nadzieję, że teraz poznamy się lepiej :)


Muszę jeszcze podziękować wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie a szczególnie tym, którzy postanowili odpowiedzieć na dodatkowe pytanie. Czytając wasze wpisy o tym co jest dla was najbardziej atrakcyjną nagrodą, coraz bardziej rosło we mnie poczucie żalu, że wy tak bardzo chcecie a ja mogę wylosować tylko jedną osobę... Ale obiecuję wam, że kiedy już mój plan podbicia świata się ziści to nagrodzę też wszystkich swoich czytelników :D (także wiecie na kogo głosować, gdyby kiedyś były wybory na Panią Świata).

  
 Pozdrawiamy i dziękujemy za udział :*


&


http://www.forever-young.pl/

&
https://www.facebook.com/VeggieBubbles?ref=ts&fref=ts

31 komentarzy:

  1. Super że wygrał ktoś kogo znam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Joko Panią Wszechświata :D zwyciężczyni gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasza Pani Świata <3 Trzymam kciuki za powodzenie tej misji i gratuluje Narji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje Narja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o matko tak się cieszę, że nie mogę w to uwierzyć, z 8 razy czytałam czy to na pewno mój nick, czy tylko podobny i mi się literki poprzestawiały:)
    Dziękuję, zaraz napiszę maila:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :)
    Zostaniemy, zostaniemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki ;) p/s sędziowie z mundialu to kalosze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem trochę niefortunnie wybrałam tę komisję, ciekawe czy teraz Meksykowi też nie uznają goli :D ?

      Usuń
  8. Pozostaje tylko pogratulować! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! A Ty, królowo jedna, mogłabyś zarządzić takie prawo żeby słodycze były po najniższych cenach! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co najważniejsze to po zjedzeniu szły w cycki :D

      Usuń
  10. Też chcę być Panią Swiata :( Hahaha! Podziel się rolą jak dostaniesz :D A zwyciężczyni gratuluję :*:*

    OdpowiedzUsuń