Wiosenny Look czyli Makijaż Włosy i Paznokcie na Wiosnę

Hej Dziewczyny!

Dacie wiarę, że do Pierwszego Dnia Wiosny został już tylko tydzień? Wraz z nadejściem panowania Słońca czas na ogromne zmiany w moim wyglądzie. Wyzbywam się ciężkich kolorów, żegnajcie ciemne wino, bordo, purpury i szarości. Witajcie pastele, świeżość, kwiaty we włosach....;) 

Mam dla was małą dawkę stylu, który mi się marzy :)
Makijaż & Włosy & Paznokcie Wiosną

źródło klik
1.Kolory ziemi zawsze mi się podobały na oku, wiosną pasują według mnie najbardziej.


źródło klik
2. Dolna powieka to dla mnie już za dużo i nie potrzebne te sztuczne rzęsy, brakuje tu jeszcze cekinów i mamy Odpust Style. ALE  podoba mi się górna powieka i to połączenie kolorów, jest świetne. 



źródło klik
3. Róż to kolor, który najbardziej kojarzy mi się z delikatnością i kwiatami, a jak kwiaty to wiosna.



źródło klik
4. Ostatnio zauroczona jestem matami na ustach i wciąż będą u mnie obecne wiosną. Nooo może nie koniecznie w tak soczystym wydaniu, bo mi nie do twarzy, ale pożyjemy zobaczymy ;)



źródło klik
5. Wieszcze wróżą, że pomarańczowe usta to będzie hit tej wiosny. Co wy na to? Ja się cieszę, bo ten kolor na ustach u mnie gościł tak czy inaczej. 



źródło klik
6. Nienawidzę wstawać rano, ale śpiew ptaków potrafi wszystko zmienić, zwłaszcza w asyscie bezchmurnego nieba. 


źródło klik
7. Pastele, pastele i jeszcze raz pastele, to właśnie ich najlepszy czas ;) Bo latem będą dzielić się tronem z neonami.


źródło klik
8.U mnie musi być też nutka oryginalności, ale to każdą porą roku. Tutaj mamy bardzo zielone wydanie więc na wiosnę będzie w sam raz.



źródło klik
9. Kwiaty we włosach potargał wiatr...



źródło klik
10. Odważycie się na wianek?



źródło klik
11. Czy mi się tylko wydaje czy rude włosy aż się proszą o kokardki / kwiaty/ koronki? 


źródło klik

12. Nawet widzę siebie w takim wianku, ale chyba nie w tym świecie. Za grzecznie bym wyglądała, znajomi by nie poznali ;) ...
Ale ładny, na kimś mogę podziwiać.


Tej wiosny u mnie na pewno będzie jasno i pastelowo. Oczy zawsze lubiłam w naturalnych kolorach więc pewnie zieleni czy brązu będzie więcej niż różu. Za to usta pewnie ponoszą róż na zmianę z pomarańczą i nieśmiertelnymi "nudziakami". Do wianków się nie nadaję, na diabelskie różki by nie weszły, ale kwiaty we włosach być muszą, więc w upięciach przemycę ;)  
A czy u was do panowania powoli wraca już Słońce? Czujecie potrzebę zmian?


Buziaki ;* 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zapraszam na Rozdanie z Love Me Green :)

http://arcy-beauty.blogspot.com/2014/03/rozdanie-z-love-me-green-na-powitanie.html

49 komentarzy:

  1. pomarańczowe usta są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wianki we włosach to coś cudownego <3 uwielbiam takie zdobienia!
    a lakiery pastelowe TO JEST TO! :)
    niestety pomadka pomarańczowa nie dla mnie, ale dla innych- jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianki podbiły moje serce :) Przypomniał mi się czasy młodości - kwiaty we włosach ..... :D Pastelowe lakiery - uwielbiam :D Miłej nocy Joko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,2,7 mega! Uwielbiam wiosnę,kiedy wszystko budzi się do życia ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mat na ustach wygląda niesamowicie, gdzie mogę dostać taką szminkę? :( Chcę! Chcę! W kolorze nude! :P Ja lubię pomarańcz na ustach, batdziej niż róż zdecydowanie. Ja czuję potrzebę odchudzania, bo już ciepło, a ja wciaż wyglądam jak mały słonik :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam swoją od Lovely, mam najjaśniejszą i jest taka beżowa bym powiedziała ale wolałabym żeby była jeszcze bardziej jasna. Aleee już widziałam fajną nude, jest ze Sleeka, wpisz sobie w grafikę google Sleek matte me, tam są dwie takie fajne jasne, marzy mi się ten blady róż :)
      W ogóle te maty są czaderskie.

      Usuń
    2. Kochana, strasznie wysuszają usta, mam dwie - róż taki koral i czerwień. Masakra. Jak dla mnie jedynie na lato, w zimie myslalam, ze z nimi oszaleję :(

      Usuń
    3. Popsułaś mi marzenia. Haha, nie no a tak poważnie to dobrze że powiedziałaś. Choć nie wiem czy są jakieś matowe pomadki, które nie wysuszają ust. Ta z Lovely też tak robi, ostatnio miałam po niej straszne usta.
      Ale kurcze efekt bardzo lubię.

      Usuń
    4. Ja robię sobie scrub na usta wieczorem, później na noc grubo smaruję wazeliną.. rano nakładam szminkę i jakoś dam radę :P Bez scrubu i mocnego nawilżania przed nie ma szans :)

      Usuń
    5. a ja lubię Velvet Matte od Golden Rose. Mam 2 , ale jeszcze dwie zakupię ;)
      U mnie nie powodują wysuszenia. Super pigmentacja i super kolory.

      Usuń
    6. Myślałam też nad nimi, zwłaszcza, że całkiem szeroka gama kolorystyczna wyszła :) Muszę w końcu odszukać u mnie jakieś porządne stoisko z Golden Rose :)

      Usuń
  6. Usta i w macie i w pomarańczu, paznokcie nr 1 chcę, bardzo chcę. A wianki są urocze, romantyczne i piękne, ale na zdjęciach, nie na mojej głowie :) Ja mam kapelusz i mam zamiar go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kapelusze też są spoko, ale te za to bardziej lubię jesienią, więc się tu nie znalazły :)

      Usuń
  7. Te matowe usta!! MEGA! Ze sleeka są fajne pomadki, albo teraz z Bourjois i do tego promocja w SP -20% :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi się podobają te wianki!! Chyba sobie takie stworzę jak będę u babci na wsi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy makijaż i wianki wyglądają pięknie. Na Twoim blogu tak wiosennie, a u mnie za oknem ulewa :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wyobrażam sobie, abym mogła mieć pomarańczowe usta :D
    No, a zmiany chyba czuję, bo ścięłam moje włosy i zafarbowałam się na egzotyczną czerwień ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Intensywne kolory na ustach uwielbiam, ale nie na swoich :D. Mam chyba za mało pełne wargi, bo u mnie nie wyglądają niestety dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie ja znajdę taki ładny pomarańcz na usta ? :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje ;) Pastele i kwiaty we włosach... tęsknię za latem!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam pawie kolory! Na oczach i na paznokciach, super ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzorki na pazurkach - obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham neonowe maty na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te pawie piórka na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomarańczki na ustach będą bankowo hiciorem :) Mam już pomarańczkę z Kobo, ale szukam idealnej pomarańczy jeszcze :) Wianki, to moja miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te matowe pomadki po prostu są genialne:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy makijaż i paznokcie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne wiosenne inspiracje, u mnie dziś niestety jest paskudna pogoda, całą noc padało a teraz strasznie wieje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Też uwielbiam pastele wiosną i w ogóle kolory :-) Pomału również odchodzę od ciemnych odcieni na rzecz tych wiosennych, choć dzisiaj akurat pogoda nie za bardzo wiosenna... :-(

    OdpowiedzUsuń
  23. pierwszy makijaz rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  24. Matowy odcień na ustach wygląda genialnie, ale pomarańcz jest niesamowity <3 Muszę mieć taką pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Drugi makijaż jest cudowny :D Dolna powieka i sztuczne rzęsy jak dla mnie na tak :D Odpust, nie odpust, jest cudnie :))
    Takie ptaszki to może i sama sobie namaluję, bo wyglądają bardzo delikatnie i dziewczęco ;)
    A wianuszki od dziecka uwielbiam! Zawsze zbierałam kwiatki i robiłam sobie wianek na głowę ;)
    Maty kojarzą mi się z jesienią i zimą. Wiosną i latem stawiam na naturalne kolory, najlepiej delikatne błyszczyki lub pomadki ochronne ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fryzury- bajka! Uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziś uczucie wiosny, jakie towarzyszyły mi ostatnio, znikło - szaro, buro, ponuro, deszczowo - wszystkie epitety dotyczące niesprzyjającej pogodzie :(
    Jednak staram się myśleć już tylko i wyłącznie o nadchodzącej wiośnie, o jej kolorach, barwach. Pastele również uwielbiam, a wiosną przede wszystkim. Makijaże na powiekach to nie mój styl - nie znoszę cieni do powiek ;/ Usta jak najbardziej matowe czy oranż - powoli, ale skutecznie przełamuje się na mocne kolory na dzień :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę delikatniejsze kolory na dzień, ale od czasu do czasu zdarza mi się poszaleć z kolorem :)

      Usuń
  28. Wianki wyglądają cudnie, już nie mogę się doczekać lata i spacerów po łące ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Czuje, czuje !! Ach te pomarańczowe usta są mega, ale na ulice bym w takich nie wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten pierwszy makijaż jest absolutnie genialny!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. PRZECUDNY jest ten różowy kolorek na ustach:) mam podobną pomadkę z GR

    OdpowiedzUsuń
  32. No akurat dziś to u mnie wieje i "piździ" jakby był listopad... A cały tydzień było TAK PIĘKNIE! oby niedługo moja kochana wiosna powróciła :) Też nie maluję dolnej powieki, za to matów na ustach trochę się obawiam. Sucha skórka, która pojawiłaby się nie wiadomo skąd, zniszczyłaby wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też dziś od rana listopad, to się trochę pospieszyłam z wiosennym lookiem :D

      Usuń
  33. Marzy mi się wianek, chociaż nie wiem czy by mi pasował :).

    OdpowiedzUsuń
  34. ten drugi makijaż troszkę w kolorkach mojego dzisiejszego, ale mój się nie umywa do tego i tak :)
    piękne te matowe, różowe usta ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. matowe różowe usta wspaniałe i te pomarańczowe zresztą też! a kwiaty we włosach to i ja nawet chyba przyodzieje, bo to taki romantyczny dodatek będzie w moim rockowym klimacie : )

    OdpowiedzUsuń
  36. pomarańczowe usta i różowe jakoś mi się nie podobają, tz. zależy na kim, na pewno nie na mnie ;D ale nude - jestem na tak :)
    1 makijaż jest piękny - gdybym tak umiała tylko ;D
    te paznokcie z ptaszkami - cudo! :) Zapisałam sobie 'do zrobienia' :)

    OdpowiedzUsuń